Δευτέρα, 29 Απριλίου 2013

ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΚΕΛΑΗΔΟΥΝ ΤΑ ΠΟΥΛΙΑ

Απόψε 29-4-2013 μόνο στο AntistsRadio επιλογές από παραγωγές του 2012-2013, και μέχρι το πρωί.
Ακούμε μουσική από ALT-J,NEIL YOUNG,ANNE CLARK, BAT FOR LASHES,BLACK LIPS,DIIV,DLANCO DJANCO,El-P,FIONA APPLE,FLYING LOTUS,FOXYGEN,GRAHAM COXON,GRINDERMAN,HEXVECELL,JACK WHITE,JOHN TALABOT,LEONARD COHEN,YOUTH LAGOON, YEAH YEAH YEAHS, WAXAHATCHEE, THE THERMALS, THE STROKES, THE KNIΦE, THE HAXAN CLOAK, SUEDE,REGINA SPECTOR,SHARON VAN ETTEN,TAME IMPALA,TY SEGALL, ROKIA TRAORE, RILO KILEY, PHOSPHORESCENT, NICK CAVE and the BAD SEEDS, MY BLOODY VALENTINE, MOUNT MORIAH, LOW, KURT VILE, FOXYGEN, WAVVES, DAVID BOWIE, THE FLAMING LIPS,  και άλλα πολλά φρέσκα.
Αν θέλετε μπορείτε να κατεβάσετε τον VLC PLAYER δωρεάν από εδώ http://www.videolan.org/vlc/
Ενας εξαιρετικός player για ήχο και εικόνα.
Επίπλεον άν επιλέξετε το δεύτερο εικονίδιο δεξιά (VLC PLAYER)  στο πάνω δεξιά μέρος του player  αναγράφονται με μιρά γράμματα τα στοιχεία του τραγουδιού που ακούγεται.

ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΜΑΛΑΜΑΣ

Σωκράτης Μάλαμας: «Δούλεψα 18 χρόνια στα σκυλάδικα»
Πάντοτε μπορείς να βρεις καλή αφορμή για να κάνεις μια συνέντευξη με τον Μάλαμα. Αρκεί η καλή αφορμή να ισχύει και για τον ίδιο. Να έχει δηλαδή διάθεση. Έχει κι αυτός τις περιέργειές του. Όταν όμως πει το «ναι», γίνεται ακούραστος συνομιλητής επί παντός του επιστητού – κι αυτό γραμμένο ίσως του φανεί υπερβολή –, με άποψη και ανατροπές. Όπως δεν έχει πρόγραμμα όταν ανεβαίνει στη σκηνή και ακολουθεί την αυθόρμητη και αυτοσχέδια όρεξή του, έτσι σε μια κουβέντα μπορεί να σε βγάλει εκτός προγράμματος. Και η αφορμή; Αυτήν τη φορά ήταν διπλή. Ξαναβγάζει τη δισκογραφία του – ηχογραφημένα τα τραγούδια live στο στούντιο – από τη δική του εταιρεία παραγωγής, Αρτύς. Μετά το Πάσχα θα κυκλοφορήσουν οι «Ασπρόμαυρες ιστορίες» και το «Άδειο δωμάτιο». Παράλληλα, έκανε την παραγωγή του δίσκου «Κύρβα» ενός νέου και ταλαντούχου Κρητικού δημιουργού, του Νίκου Μαστοράκη

Δευτέρα, 1 Απριλίου 2013

JIM JARMUSCH

Τζιμ Τζάρμους
Τζιμ Τζάρμους
«Το μόνο που μένει να κόψουν στα μπαρ μετά το κάπνισμα είναι η κουβέντα και το ποτό» λέει σκωπτικά ο Τζιμ Τζάρμους

1
 
 
" Είναι όμορφο να βλέπεις συνηθισμένους ανθρώπους "
«Δεν μου αρέσει να σκέφτομαι καμία μορφή τέχνης σαν ιστορικός» λέει ο Τζιμ Τζάρμους καθισμένος χαλαρά σε μια πολυθρόνα του Κουάτρε Φοντάνε του Λίντο, πίνοντας εσπρέσο και ρουφώντας πλούσιες τζούρες από το Marlboro Lights του. «Γι' αυτό και φρικάρω όποτε ακούω να μιλούν για περιόδους - η περίοδος των μπίτνικς, και μετά των χίπις και μετά των πανκ. Τι σημαίνουν αυτές οι ταυτότητες; Τίποτε. Αν, π.χ., μια ταινία επιδρά πάνω σου, τι σημασία έχει αν γυρίστηκε πριν από 75 χρόνια ή χθες, αν είναι του Μπάστερ Κίτον ή του Σπάικ Λι;».

Για τον Τζιμ Τζάρμους η τέχνη όπως και η ζωή μοιάζει με τον ωκεανό - όσα συμβαίνουν μέσα της δεν είναι παρά κύματα. «Κάποια από αυτά μεγαλύτερα, κάποια μικρότερα. Αλλά υπάρχουν και οι παλίρροιες...».
Ντυμένος κατάμαυρα, ο σκηνοθέτης με τη λευκότερη κόμη στον κόσμο, ένας αυθεντικός βαρόνος του αντικομφορμιστικού ανεξάρτητου κινηματογράφου (τον οποίο έχει υπηρετήσει με ταινίες όπως «Πέρα από τον Παράδεισο», «Στην παγίδα του νόμου» και «Ghost Dog: Ο τρόπος των σαμουράι») θυμίζει ασπρόμαυρη ταινία του. Ούτως ή άλλως, όπως φαίνεται και στο «Καφές και τσιγάρα», μια συρραφή 11 απολαυστικών φετών ζωής με κοινό παρονομαστή την καφεΐνη και τη νικοτίνη, ο Τζάρμους, σε μια εποχή που η ποικιλία χρωμάτων θεωρείται αυτονόητη στον κινηματογράφο, όχι μόνο λατρεύει το ασπρόμαυρο φιλμ αλλά και το υπερασπίζεται περισσότερο από κάθε άλλον. (H ταινία πρόκειται να προβληθεί σε λίγες ημέρες στην Ελλάδα). Αν τον ρωτήσετε ποιες ταινίες θα έπαιρνε μαζί του σε ένα ερημονήσι, θα απαντήσει την «Αταλάντη» του Ζαν Βιγκό, το «They live by night» του δασκάλου του, Νίκολας Ρέι, αλλά και το «Σέρλοκ Τζούνιορ» του Μπάστερ Κίτον, «γιατί θα χρειαστούν και λίγα γέλια σ' ένα ερημονήσι» όπως λέει.
Κολλημένος στο ρετρό; Ισως. Οταν ο Τζάρμους μιλάει αναφέρεται πολύ συχνά στο παρελθόν (εκτός του ότι λατρεύει τον Κίτον, θέλει επίσης να γυρίσει μια ταινία-ύμνο στον βωβό κινηματογράφο). Αν όμως η φόρμα του προδίδει ρετρολαγνεία, το περιεχόμενό του έχει διαχρονική αμεσότητα γιατί ο Τζάρμους ασχολείται καλύτερα από κάθε άλλον με τα καθημερινά. Λέει ο ίδιος: «Οι μικροανταγωνισμοί, οι μικροσυγκρούσεις, οι αδυναμίες στην επικοινωνία - όλα αυτά αποτελούν στοιχεία της ανθρώπινης φύσης. Μου αρέσει να τα χρησιμοποιώ ώστε να δημιουργώ διαφορετικούς τύπους ανθρώπων και να τους τοποθετώ μέσα στο μεγάλο φάσμα της ζωής».