Σάββατο, 23 Φεβρουαρίου 2013

NICK CAVE "Lightnining bolts" στα Ελληνικά

«Δύο κεραυνοί ήρθαν στο δωμάτιο μου, δώρο από τον Δία»Πηγή: www.paraskhnio.gr
 Δυό κεραυνοί ήρθαν στο δωμάτιό μου δώρο απ τον Δία.
Λικνίζω τους κεραυνούς σε λίκνο από πεύκο
Δύο κεραυνοί ήρθαν στο δωμάτιο μου, δώρο από τον ΔίαΠηγή: www.paraskhnio.gr
 Άνθρωποι με ρωτάνε πως είμαι τους λέω εντάξει είμαι καλά
 Σπρώχνω τους κεραυνούς σε παδικό καρότσι μέχρι να δύσει ο ήλιος και να πέσει το σκοτάδι
Τα κορίτσια στο δρόμο της γιορτής αγναντεύοντας απ απ τα παράθυρα τους , γνέφοντάς   με ρωτάνε πως είμαι απόψε,- είμαι καλά είμαι εντάξει.                                                                                         Στην Αθήνα όλοι οι νέοι κλαίνε από τα δακρυγόνα,
Ενώ εγώ μαυρίζω στην πισίνα του ξενοδοχείου.


Άνθρωποι εμφανίζονται και με ρωτάνε ποιος είμαι.
Κι εγώ λέω αν δεν ξέρεις, μη ρωτάς.
Ο Δίας γελάει αλλά είναι τα δακρυγόνα.
Με ρωτάει πως είμαι.
Λέω Δία, μη ρωτάς.
Οι κεραυνοί μου είναι δονήσεις χαράς.
Είναι χαρούμενα παιδιά από το Δία.
Τα ταϊζω πληγούρι στο παιδικό κάθισμα της γνώσης.
Στο λίκνο της δημοκρατίας,
τα περιστέρια φορούν μάσκες για τα δακρυγόνα...
Οι κεραυνοί μου παίζουν στο ασανσέρ,
Γλιστρούν στη σκάλα του ξενοδοχείου,
Και ο Δίας πετάει ένα δακρυγόνο.
Κι αυτό περιστρέφεται γύρω από την πισίνα,
καθώς τα περιστέρια που φορούν αναπνευστικές μάσκες κλέβουν τους κεραυνους...
Ο Δίας τούς θέλει πίσω...
Ω κεραυνοί μου της χαράς , αγαπημένα μου παιδιά,
Όλα είνα χαμένα για μάς και οι άνθρωποι δε θα γυρίσουν ποτέ πίσω
Τη νύχτα τους παρατηρώ να κοιμούνται
Και να κλαίνε με δάκρυα  χρόνων
Και δεν είναι από τα δακρυγόνα.
Οι άνθρωποι με ρωτάνε πώς είμαστε
Κι εγώ λέω: Είμαστε εντελώς χαμένοι...


Nick Cave & The Bad Seeds - Lightning Bolts (Music Video)

http://www.youtube.com/watch?v=vfIx4WgHQYI&feature=player_embedded 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου