Κυριακή, 29 Απριλίου 2012

ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΑΣ ΜΟΥ ΒΓΕΙ ΣΕ ΚΑΚΟ.

Αν και υποψιάζομαι ότι ανήκω στον ευρύτερο αντιεξουστικό χώρο (σαν τον GAP) απ τα εφηβικά μου χρόνια, έχω μια διαστροφή. Πάντα μου άρεσε να ψηφίζω, είμαι ένας μανιακός ψηφοφόρος. Τά κόμματα και οι οργανώσεις που έχω ψηφίσει εώς τώρα σπάνια έπερναν πάνω από 3% των ψήφων (ΚΚΕ εσ, ΕΔΕ τροτσκιστες, ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ εναλλακτικοί, ΣΥΝ , ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ κτλ). Στις 6 ΜΑΙΟΥ όμως λέω να ψηφίσω ένα κόμμα εξουσίας, λέω να ψηφίσω ΣΥΡΙΖΑ..Αυτό μου δημιουργεί μιά ένταση. Σκέφτομαι και ελπίζω να μην σας πάρω στον λαιμό μου. Αλλά μετά το ξανασκέφτομαι και λέω δεν γαμιέται θα το κάνω. ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕ ΠΗΡΑΤΕ ΣΤΟΝ ΛΑΙΜΟ ΣΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΕΤΕ ΝΑ  ΜΑΣ    ΚΥΒΕΡΝΑΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου